П`ятниця, 19.04.2024, 19:59
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 523
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2015 » Лютий » 24 » Головне в мистецтві приготування їжі знайти «золоту середину», тобто знайти правильне поєднання продуктів, приправ і способів приготування
09:44
Головне в мистецтві приготування їжі знайти «золоту середину», тобто знайти правильне поєднання продуктів, приправ і способів приготування

Головне в мистецтві приготування їжі знайти «золоту середину», тобто знайти правильне поєднання продуктів, приправ і способів приготування  під таким девізом

      18 лютого  2015 року  проведено відкритий урок виробничого навчання на тему : «Приготування страв з котлетної маси: січеники з начинкою, биточки». Урок  проводила майстер виробничого навчання Чегодар Т.А. з групою  №158  2 курс професія «Кухар». Слід відзначити підготовленість лабораторії, робочих місць , забезпечення учнів  інстукційно - технологічними картками, необхідними інструментами, обладнанням, сировиною, відповідність зовнішнього вигляду санітарно-гігієнічним вимогам.

      Під час вступного інструктажу   широко застосовувались мультимедійні презентації, що відображали  схеми приготування котлетної маси, зразки напівфабрикатів, види паніровок,    обладнання та роботу гарячого цеху.

  Чегодар Т.А. продемонструвала трудові прийоми приготування страв, під час показу не лише особисто пояснювала свої дії, а й ставила  учням проблемні запитання і  вони   пояснювали, коментували. Трудові прийоми майстра виробничого навчання повторила сильна учениця групи Кулакова К. 

               Під час поточного інструктажу учні самостійно, кожен на своєму робочому місці , готували січеники з начинкою, биточки. Після виконання завдання  учні презентували свої кулінарні шедеври. Страви, представлені учнями Богдановою А, Кулаковою К. та Токар Т., вирізнялися смаковими якостями, зовнішнім виглядом, оригінальністю подачі. 

                На  заключному  етапі уроку виконувались інтерактивні вправи «Замкнене коло», « Постав запитання до виробу», добери дієслова до слова « котлета», що відображають трудові прийоми.

           При підведені підсумків майстер виробничого навчання  Чегодар Т.А. звернулася до рефлексії, під час якої кожен учень мав змогу висловитися щодо проведеного уроку, і всі були одностайними - урок  видався результативним, пізнавальним.

                                                    Заступник директора з НВР Кваша Т.В.

Переглядів: 519 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 4.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Лютий 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Архів записів
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz