Субота, 20.04.2024, 13:50
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 523
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2015 » Листопад » 11 » Джерела електроенергії в автомобілі
07:33
Джерела електроенергії в автомобілі

Джерела  електроенергії  в  автомобілі

         З 02.11.2015р. розпочався місячник методичної роботи членів МК «Тракторист-машиніст с.г. виробництва» з випуску стінної газети, тематичної інформації новин та відкритого уроку з предмету «Будова легкового автомобіля».

         Викладач предметів професійно-теоретичної підготовки,  спеціаліст другої категорії  Береговий Володимир Григорович провів урок з учнями ІІІ курсу групи №156 з теми «Джерела  електроенергії  в  автомобілі».

    Для відновлення в учнів деяких понять з фізики та електротехніки, які сприятимуть покращенню сприймання навчального матеріалу, викладач поставив  перед учнями ряд питань:

-  Які ви знаєте джерела  електричної  енергії?

-  Що таке електричний струм, які основні електричні величини ви знаєте?  

-  В яких одиницях виміряються: напруга, струм, опір?  

-  Які  системи  та  агрегати  автомобіля   живляться  від  джерел  електричної  енергії  в  автомобілі?

Далі запропонована проблемна ситуація щодо погіршення  яскравості  освітлення  панелі приладів  та  сили  світла  фар, яку учні правильно вирішили,  стала мотивацією до вивчення теми уроку.  

      Крок за кроком учні опановували тему уроку згідно запропонованого плану і в цьому їм допомагають раніше набуті знання з вивчення будови, принципу  дії джерел електроенергії у тракторах та майстерно складена презентація з вмонтованими відеофрагментами.

  

Найактивнішим учнем протягом уроку був Максим Гериш, який давав відповіді, доповнював, виправляв помилки одногрупників  та ставив запитання.

Особливу цікавість викликали вимірювання щільності електроліту в акумуляторній батареї  учнем Батировим Вадимом,  який   охарактеризував її технічний стан та  встановив причини і наслідки  неправильної  експлуатації. 

  

 Перш ніж, перейти до опрацювання наступного питання плану уроку, Володимир Григорович організував незвичну фізхвилинку, яка полягала не тільки у виконанні вправ для розминки плечового поясу, але й у присіданнях, після того, як учні говорили, кого вони не скривдять. Ініціював все це сам викладач.

  Будову та призначення  генератора  учні вивчали за  слайдами, відеороликом та опорним конспектом, який запропонував викладач. Згодом учні виконали вправу на закріплення, яка являла собою заповнення таблиці несправностей, причин їх виникнення та  пропозицій щодо їх усунення. Із завданням більшість учнів справилися, що свідчить про якісне засвоєння теми уроку.

    Береговий В. Г. врахував діяльність всіх учнів протягом уроку та виставив об’єктивні оцінки: понад 50% учнів показали достатній рівень навчальних досягнень і жоден учень не отримав оцінку початкового рівня. Це говорить про те, що дидактична мета і завдання уроку повністю виконанні, завдяки майстерно організованій викладачем продуктивній діяльності учнів упродовж уроку та через майстерно переплетені елементи інноваційних та традиційних методів навчання.

 

    Методист  Л. Г. Баранюк

Переглядів: 573 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 4.3/6
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz