Четвер, 28.03.2024, 12:50
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Яка з професій найпрестижніша на сьогоднішній день?
Всього відповідей: 522
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2016 » Січень » 26 » Цікаво проведені педагогічні читання
12:52
Цікаво проведені педагогічні читання

Цікаво проведені педагогічні читання

        26 січня зібралися члени методичної комісії викладачів суспільно-гуманітарного циклу, щоб обговорити важливі питання щодо збереження та зміцнення здоров’я учнів ліцею. До педагогічних читань всі ретельно підготувалися, опрацювавши інформаційний матеріал, перспективний педагогічний досвід та висвітлили власні здобутки в роботі.

        Бадьоро розпочав свій виступ молодий голова МК, викладач  історії Федоренко Сергій Миколайович, який впевнено переконував присутніх у важливості емоційного стану викладача, який передається учням та впливає на їх працездатність і результат навчання. Також запропонував створювати сприятливий мікроклімат кожного уроку через невеликі емоційні розвантаження у вигляді жартів, дотепних прислів’їв. Наголосив на тому, що потрібно застосувати деякі навчально-методичні прийоми здоров’язберігаючого характеру, такі як: визначення оптимального обсягу навчальної інформації й способу її подання; використання дидактичного матеріалу для зменшення навантаження усного сприйняття навчальної інформації.

         Гончаренко Світлана Василівна, яка працює лише перший рік, але відповідально ставиться до своїх професійних обов’язків, повідомила колегам про те як здійснює релаксацію на уроках української мови та літератури. Через дидактичне забезпечення уроку (тексти диктантів, матеріал з української народної творчості) викладач  доносить виховний момент про вплив шкідливих звичок на здоров’я людини. Також  запропонувала вправи, які сприяють гармонізації півкуль головного мозку.

 

          Викладач англійської мови Борейко Аліна Дмитрівна  повідомила про те, що на уроках слідкує за динамікою роботи учнів, впроваджує фізхвилинки та гімнастику для очей, а для зняття втоми змінює види діяльності, застосовує мультимедіа. Для покращення спілкування англійською мовою викладач пропонує учням застосовувати засоби зовнішньої виразності особистості учня такі, як міміка та жести.

          Також молодий викладач фізичної культури Шинкарюк Артем Андрійович повідомив про те, що на уроках звертає завжди увагу на стан здоров’я учнів і їх індивідуальні анатомічні, фізіологічні та психофізичні особливості при виборі форм та методів навчання. Будує урок так, щоб фізично не перевантажувати учнів, а розвивати їх бажання щоденного виконання ранкової зарядки, дотримання норм здорового способу життя.

          Досвідчений викладач зарубіжної літератури, спеціаліст вищої категорії Сізоненко Наталія Олексіївна у своєму виступі звернула увагу на повсякденне формування в учнів звичок здорового способу життя, на застосування елементів ситуації успіху, які підвищують пізнавальну активність, сприяють поліпшенню емоційного стану ліцеїстів. Також повідомила про те, що під час вивчення творчості відомих поетів і письменників, героїв їх творів загострює увагу учнів на причини помилок, які вони допускали, що мали трагічні наслідки. Цим самим вчить учнів знаходити правильний життєвий шлях, цінувати здоров’я і життя.

 

         Продовжила важливу проблему сьогодення освіти, питання щодо збереження та зміцнення здоров’я учнів ліцею, викладач української мови та літератури, спеціаліст першої категорії Кваша Тетяна Вікторівна. Виступ був емоційний з цікавими й необхідними рекомендаціями для кожного, хто займається важливою справою навчання, розвитку і виховання підростаючого покоління, зокрема:

  • подаруйте посмішку собі й іншим;
  • широко застосовуйте міжпредметні та внутрішньо предметні зв’язки;
  • постійно формувати атмосферу співтворчості «учитель-учень»;
  • помітивши перші ознаки втоми  змініть вид діяльності або проведіть фізхвилинку;
  • використовуйте диференціацію та індивідуалізацію, надавайте кожному учневі  право вибирати завдання, відповідно до рівня знань.

       Практичний психолог Долженко Ірина Федорівна поділилася досвідом із впровадження здоров’язберігаючих технологій таких, як аромотерапія, яку потрібно завжди здійснювати для стимуляції гарного настрою,  роботи мозку, концентрації уваги, покращення пам’яті за допомогою масел грейпфруту, розмарину, лимона, м’яти, що використовує під час тренінгових занять та індивідуальних бесід.

 

         В результаті обговорення виступів, члени методичної комісії прийняли спільні рішення для виконання, зокрема:

  • визначення оптимального обсягу навчальної інформації й способу її подання;
  • використання дидактичного матеріалу для зменшення навантаження усного сприйняття навчальної інформації;
  •  планувати такі види роботи, які сприяють зниженню втоми;
  • створення сприятливого психологічного клімату на уроці, зокрема: способами емоційних розрядок, жартів, посмішок;
  • різні методи педагогічного впливу на учнів: словесний, наочний, відео візуальний та самостійної, активної, інтерактивної  діяльності;
  • в структурі уроку обов’язково повинні бути такі елементи, як: привітання, з’ясування самопочуття, релаксація, оздоровчі вправи, рефлексія, прощання.

Методист ліцею Л.Г.Баранюк

Переглядів: 558 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 4.5/10
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Січень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!


Казанківський ПАЛ © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz